Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 08:21 - ПАНАЦЕЯ ЛИ СА ВАКСИНИТЕ И ИМУНИЗАЦИИТЕ
Автор: condor46 Категория: Технологии   
Прочетен: 1976 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.10.2010 08:23


(http://bg.netlog.com/groups/___zdraveotpri________________/blog/&page=4)
  • ВАКСИНИ (В.) И ИМУНИЗАЦИИ (И.)

    Ефикасността им е мит.
    Епидемиите следват цикли, които не се влияят от имунизирането (И.).
    75% от заболелите от дребна шарка през 1989г. са били ваксинирани. Освен това дребната шарка е обикновена болест и не изисква В. За много други болести този % е около 50 (50% от ваксинираните все пак са се разболяли).
    В. не предпазват, а повишават риска и дори самите те могат да предизвикат епидемии.
    Заболеваемостта рязко скача след В. Вредата е явна, но статистиките се манипулират. Променят се и дефинициите за "разболял се" и за "епидемия", предефинират се/кръщават се някои елементи от болестта като други болести. Усложнения и смъртни случаи след В. се класифицират в друга категория. Резултатът от аутопсиите се фалшифицира, истината се потулва.
    В. не създава траен имунитет, какъвто е резултатът от естествено прекараното заболяване.
    В. лъже тялото да създаде антитела, но това е само един от аспектите на комплексния имунен отговор и не е сигурен крайният резултат.
    Имунитет, изграден след изкарана болест, е сложно явление, включващо много органи и системи и не може да се наподоби само чрез изкуствено стимулиране образуването на антитела.
    След В. понякога имунитетът може да нарасне, но цялостният имунен отговор може да се влоши значително и организмът да стане податлив на много повече инфекции.
    След И. децата започват често да боледуват, появяват се хронични заболявания.
    В. не имунизират достатъчно ефективно, а сенсибилизират - организмът става по-чувствителен (по-приемлив) към конкретната болест, както и към други болести.
    Имунната система разпознава своето от чуждото. Но В. се вкарва директно в кръвта и така тялото няма възможност да реагира и да се защити по нормалния и ефективен за него начин, а вирусите имат пряк достъп до вътрешните органи, клетки и тъкани. Това обърква имунната система. Тя вече не може да разпознава кое е "свое" и кое - "чуждо". Остават 2 възможности:
    - Организмът да занижи защитните си сили (да толерира чуждото като свое) и да стане по-податлив на инфекции, или
    - Тялото да атакува собствените си клетки и тъкани, което води до автоимунни заболявания.
    След В. настъпват (често невидими) хронични имунологични и неврологични проблеми, така че втората и третата доза В. отключват заболяването. След началото на В. зачестяват рязко следните болести: алергия, автоимунни и хронични заболявания, атрофия на тимусната жлеза, която е важен елемент от имунната система.
    Извод: Трябва да повишаваме имунната защита на организма чрез природни методи, а не чрез вкарване на патогенен щам в здрав човек, който може да е напълно невъзприемчив към тази болест.
    Хигиена, хранене и стрес са имуномодулатори. Повечето болести са резултат от замърсена физическа, политическа, икономическа, обществена, семейна, индивидуална психологическа среда. Проблемът изобщо не е чисто медицински.
    Имунната система на детето се формира и чрез кърмата на майката - за всички болести, които майката е преболедувала или е наследила имунизация. Ето защо кърмените деца боледуват по-рядко и по-леко. Детето постепенно реагира на бактерии по кожата, дихателния път, червата, на вируси, паразити, и така имунната му система укрепва. Ако детето се гледа "в клетка" имунната му система остава слаба. Потискането на отговора на имунната система на типични детски болести не позволява нормалното развитие на защитните механизми на децата, и после те имат по-тежки, хронични проблеми. Например противо-температурните лекарства удължават боледуването и възникват усложнения. Най-бързо се оправят децата когато болестта е оставена на своето естествено развитие.
    Във всеки човек има различни патогенни микроорганизми, но болест възниква едва след психически стрес - организмът отслабва и болестотворните бактерии преодоляват защитата му и се развиват свободно.
    Ако имунната система не се упражнява чрез срещата си с различни антигени, тя постепенно отслабва. Детските болести са полезни - защитната система на организма се развива правилно, докато И. нарушават този процес.
    Болестите пречистват организма и той си оправя и други проблеми, освен конкретното заболяване.
    Колкото повече потискаме работата на имунната система чрез лекарства и В., толкова по-сериозни са следващите му заболявания.
    В. може да доведе до развитие на "бавни" вируси и съответно - до хронични заболявания. Ненужното прилагане на антибиотици и кортикостероиди допълнително утежнява положението.
    Най-добре е детето да преодолява болестите си със собствените си сили.. Така то става устойчиво за цял живот. Естествено-придобитият имунитет е много по-съвършен. Детските болести са абсолютно необходими за развитието на имунната система.
    В. разболяват, а не защитават. Те са глупост, базирана върху страха от болести. На туй отгоре лекарите не дават или и те нямат информация как наистина да се предпазим от тези заболявания.
    В. е измама и икономическа конспирация.
    И. рушат генетично придобитата имунна компетентност на човешката раса и самата биологична цялостност на човечеството.
    Например епидемиите от чума се дължат на силен спад на психическото състояние на хората - обзема ги отчаяние и те се предават, като по този начин губят (деактивират) своите защитни сили. Който не се е отчаял се е излекувал.
    Единствената безопасна В. е тази, която никога не е слагана. Детските В. носят повече вреда, отколкото полза. В. водят до енцефалит (възпаление на главния мозък). Вие решавате дали да В. децата си.
    Само 10% от хората докладват за страничните ефекти от В. През 1986г. се създава "Програма за компенсиране на щетите от В." (VICP), която вече е изплатила > 1млрд.$ за увреждане и смърт от В., и има заведени още хиляди съдебни дела. Но на обществеността се внушава, че ползите от В. превишават рисковете. Хората се В. главно под натиск и поради умело насаждане на страх от определени болести - създава се впечатление за неотложност на ситуацията.
    Поддържа се прилагането на дадена В. дори когато многократно е била дискретирана, и се заглушава всячески гласът на образованите и разумни инакомислещи.
    Създаден е митът за "страшните" детски болести, които всъщност са съвсем невинни и полезни за развитието на имунната система. Чрез В. в оформящия се детски организъм се вкарват токсични коктейли. Смъртността от И. на децата в САЩ е 10 пъти по-голяма от смъртността от самите заболявания. В старите учебници детските болести са описани като доброкачествени, а в новите - като опасни и изискващи В.
    Бълват се все нови В. (просто бизнес) и никой не изследва страничните ефекти, статистиката и алтернативните методи. Така джобът на М. се пълни за сметка на здравето на хората и на влошаващия се генофонд на човечеството.
    Често самата В. отключва заболяването. На някои В. пише, че са заразни до 1 месец след инжектирането. Децата на ваксинирани майки боледуват по-често от болестите, за които майката е В. Явно е че при ваксинирана майка, на детето не се предава никаква защита.
    Ежегодните противогрипни В. са най-големият фарс. Естественото прекарване на грип води до изработване на трайна имунна защита срещи този и подобни на него вируси.
    Ваксината против рубеола спомага за артрит и болки в ставите.
    В. против заушка (паротит) при деца протича доброкачествено, но при младежи и възрастни може да доведе до възпаление на тестиси/яйчници и дори до смърт.
    глухота и др.Комбинираната В. морбили-заушка-рубеола
    Една от най-токсчните и опасни В. е дифтерия-тетанус-коклюш(ма- арешка мозъчни увреждания + детска смъртност. "Не бих дал това дорикашлица) на своето куче" - американски лекар. Една от 750 И. води до трайни увреждания.
    Хепатит-В - от него боледуват наркомани, хомосексуалисти, така че И. на бебетата през първите 24 часа от живота им, както и на 1-я и на 6-тия месец са напълно излишни. Тази В. се отглежда в яйчниците на китайски може да увреди плода, зрениехамстери то, ставите, паметта и репродуктивните възможности. Може да демиелинизира (разлага миелиновата обвивка на невроните), разстройва умственото развитие на детето, аутизъм, забавено развитие, диабет, астма, зрение, слух, проблеми в поведението, неврологични увреждания, хронични заболявания. Тази В. е насилие спрямо развиващата се имунна система на новороденото. И резултатът е - децата заболяват все по-често, 3 пъти по-често. Е, ще защитаваме ли конвенционалната имунизационна философия или ще отстояваме смело здравето и благополучието на децата ни?
    В. против едра шарка (вариола) води след време до възникване на епидемии с много висока смъртност. Тази В. има мутагенен ефект върху податливост на туберкулоза (поради силночовешките хромозоми отслабена имунна система).
    Когато даден вирус циркулира с години всред дадена популация - се развива колективен имунитет и заболяването притича все по-леко. Освен това вирусите лесно мутират, а и се разпространяват и в животни, докато В. са безсмислени.В. не дават траен ефект
    Епидемиолозите трябва да целят не В., а подобряване качеството на живота.
    Още преди 1 век хомеопатията предлага превантивни средства при различни инфекциозни заболявания, и тези средства нямат странични ефекти.
    Задължителното В. е медицински геноцид. Да приемаш в тялото си ваксини, направени от болна тъкан и болна кръв е насилие над Божествения закон и в много по-голяма степен е причина за възникване на болест, отколкото за лечение. Чрез В. замърсявате невинната плът на вашите деца и компрометирате здравето им, след което ги пращате в училище, за да продължи там разрушаването на тялото, ума и духа.
    Днес почти всички заболявания (на тялото и ума) са резултат от Ф.(фармацевтиката). Много "свободни" страни са подложени на М. диктатура и хората в тях са все повече болни. Страна направила В. задължително не е свободна, това е страна от зомби правещи това, за което ги принуждават чрез заплахи корпорациите, които чрез тях трупат печалби. Всички В. трябва да бъдат прекратени и всички жертви да бъдат компенсирани. Вместо да лекува, ортодоксалната М. сътворява все повече и все по-ужасни болести.
    Няма нито 1 доказателство, че В. някога са предотвратили някое заболяване.
    Деспотичната задължителност на В., въвеждана от правителствата ръка за ръка с М., е историческа трагедия.
    Всяка В. съдържа вредни за здравето вещества, които са най-малкото алергени за човешкия организъм.
    Вирусите прехвърлят генетична информация (РНК или ДНК) от болния в здравия организъм и части от генома на човека могат да се изменят. Съществуват "скачащи гени" - ретротранспозони = подвижни генетични частици, които съществуват в различните видове животни. Те лесно се рекомбинират с ДНК-фрагменти от вируси във хора и животни, и образуват Вирусите са генетични послания, коитонови хибридни ДНК-молекули. могат да препрограмират човешките клетки. Ваксините са си чисто биоинженерство, практикувано при ваксинирането. Ваксините предизвикват генна мутация или могат да остават задълго латентни и при стрес или заболяване да предизвикват автоимунен процес. Няма нищо здравословно в тези адски коктейли.
    Ваксините могат да са заразени и с животински вируси, след като ги По-късно се развиват допълнителни болести.отглеждат в животни. Комбинираните В. дават възможност на различните вируси в тях да се рекомбинират и да дават нов щам. Вирусите от В. могат да се рекомбинират и с различни други вируси в човека. Така възникват нови патогенни организми. Някои вируси от В. мутират във вирулентни (отровни, болестотворни) форми. Вирус от В. може да персистира (да продължи да живее) с години, преди да се прояви.
    "Луда крава" = болест на Кройцфелд-Якоб - бавно се разрушава нервната система.
    Всяко американско дете още до започване на училище вече е получило 33 дози от 10 вида В. И в България ситуацията не е много по-различна.
    Някои В. водят до диабет чрез разрушаване на клетките на Лангерансовите острови в панкреаса и чрез автоимунен процес.
    Диабетът (в САЩ) е втората причина за слепота, седмата - за смърт, и основна причина за бъбречна недостатъчност.
    Хората от различните раси и култури реагират различно на В. Например 50% от аборигените в Австралия умират след В. поради недостиг на витамин С. Следователно за да се спрат епидемиите трябва да се подобрят условията на живот, а не хората да се В.
    Дислексия = лоша способност за четене = аутизъм = неврологично увреждане. Първите случаи възникват след въвеждане на масовите И. в САЩ. В момента в Йоркшир, Англия 1 на 60 деца развива аутизъм.
    И. води до развитие на социопатни личности. Това е така, защото И. водят до увреждане на мозъка (разрушава се миелиновата обвивка на невроните). Така възникват енцефалит и поведенчески проблеми. Според това какви части от мозъка се засягат клиничната картина е доста разнообразна = сума от психически и физически отклонения, които могат да се проявят след години. Умствените способности (особено математическите) на учениците в САЩ спадат, и се правят все по-лесни изпитни тестове за да не се закрият училищата. Възниква "синдром на дефицит на внимание с хиперактивност" = разсеяни, нетърпеливи, липса на Лекарите приписват антидепресанти,морален самоконтрол, несръчност. и от това учениците стават още по-зле.транквилизатори и т.н.
    % на левичарите е нараснал значително.
    Злоупотребата с медикаменти води до употреба на цигари и наркотици.
    Развитието на миелиновата обвивка на невроните продължава до 15-годишна възраст и В. пречат на този процес. Миелин = липидни вещества (холестерол, фосфолипиди, цереброзиди). Миелинът се образува от Швановите клетки, които обвиват невроните. (Мелинът е изолацията и защитата на "електрическия кабел" - неврона.) Полиомелит = разрушена миелинова обвивка в различни участъци на нервната система.
    90% от малолетните престъпници в САЩ имат дислексия. Неспособността за успешно взаимодействие с обществото поражда агресия = социопати.
    От 1970г. до сега броят на затворниците в САЩ се е удвоил. Значително е нараснал броят на убити, непознати (за убиеца) хора. Повечето от хората в затворите имат мозъчни увреждания. Трите социални проблема на САЩ са:
    - колапс на образователната система;
    - наркотици и медикаменти;
    - насилие,
    и се дължат на постенцефалитен синдром след серия И. Родители, осиновили деца често влизат в затвора след като, увредени от В., децата им вършат престъпления.
    Понастоящем се разработват около 250 нови ваксини като 100 от тях са вече в клинични изпитания.
    В САЩ има компютърна система за следене на В. и при отказ - следват репресии (откази за записване в учебни заведения, откази на застраховки и т.н.).
    Само 1 фирма за 1 година от продадени ваксини печели 1 млрд$. Пускат се слухове за грипни епидемии с цел промоция на нови В.
    Вирусите безобидно виреят в птиците, но в свинете те мутират.
    Най-смъртоносните щамове са лабораторен продукт: през 1918г. - испанският грип = секретен биологичен експеримент; през 1957 - азиатският грип; през 1968 - хонгконгският грип.
    От 2000 г. в България са задължителни следните И. : туберкулоза, дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, морбили, заушка, рубеола, вирусен хепатит-В.
    (Туберкулозата е болест на лошите условия на живот: глад, лоша хигиена, алкохол, наркотици, диабетици.)
    В. = средство за тайно, насилствено намаляване на населението на Земята.
    От няколко десетилетия е лансирана В. против забременяване под егидата на СЗО (Световната здравна организация). Приложена е масово в Никарагуа, Филипините, Африка. Тази В. представлява В. против тетанус + човешкия хормон ХГТ (хорионгонадотропин) от хипоталамуса. Този хормон осигурява нормалната бременност, освобождава други хормони и така подготвя лигавицата на матката за имплантиране на оплодена яйцеклетка. Чрез комбинацията му с В. за тетанус организмът се заблуждава и изготвя антитела не само срещу тетануса, а и срещу хормона си.
    Възниква въпросът СЗО здравна организация ли е всъщност. СЗО е в съюз с: ООН + Световната банка + Съвет по населението + Фондация "Рокфелер" + Всеиндийски институт по М. науки + голям брой университети + организации, спонсорирани с обществени средства + Национален (на САЩ) институт по здравето на децата и човешкото развитие + Международен център за научно-изследователска работа и развитие + Фондация "Форд" + Северно-европейските държави. СЗО започва "специалната си програма" за демографски контрол през 1972 г. и до края на 1993 г. е усвоила 300 млн.$ за научно-изследователска работа. От тях 1 млн.$ са потребени за разработването на контрацептивни В.
    Контрацептивните В. използват имунната система на човека за да предизвикат образуването на антитела срещу определени хормони и вещества, участващи в процеса на възпроизвеждането. За да излъжат организма прикрепват хормона към чужда субстанция. (До сега са разработени поне 6 такива ваксини.) Но цялата ендокринна система Дават се синтетични стероидни хормони занарушава функците си. туширане на страничните ефекти. При жените изкуствено се провокира менопауза. Повечето В. са за жени, защото менструалният цикъл е по-лесен за повлияване. За да се удължи действието на В. с ХГТ, бета-ХГТ гени са прехвърлени на вирус от едра шарка, който се репродуцира в организма.
    Резултати от контрацептивните В.: автоимунни заболявания (2/3 от болните са жени); кръстосана реактивност = изработените от организма антитела засягат и други хормони с подобна на ХГТ структура; непредсказуеми странични ефекти. Съществуват възможности В. да се назначава без знанието (съгласието) на жената. А ако жената все пак забременее - много голям е рискът за увреден плод.
    Робърт МакНамара, бивш президент на Световната банка, бивш държавен секретар на САЩ, дал заповедите за бомбардировките над Виетнам, казва: "Трябва да се вземат драконовски мерки за демографска редукция, срещу волята на населението. Намаляването на раждаемостта се оказва невъзможно или недостатъчно. Значи трябва да се повиши смъртността. Става ясно че В. саКак? Чрез естествени методи: глад, болести, ...". превърнати в биологично оръжие за целенасочен геноцид.
    През 1960 г. ЦРУ разпръсва огромно количество вируси в река Конго. И това го прави шефът на националния институт по рака.
    Пускат се слухове за епидемии (псевдоепидемии) и после се експериментира със всякакви ваксини върху голям брой общности.
    През 1994 г. - натиск за В. в Квебек, Канада с цел изтребване на големия брой индианци, отстояващи своята независимост и култура.
    През 2000 г. - новата В. срещу пневмококова пневмония включва в същност 7 различни ваксини и се инжектира на тъмнокожите и туземните индианци в САЩ = целенасочен расов геноцид.
    И финансирането на този гигантски бизнес - най смъртоносното оръжие (В.), става с нашите пари и с нашия живот. Ние носим отговорност, приемайки и одобрявайки И. и у нас и в чужбина.
    През последните 50 години, чрез обмислено и съзнателно вкарване на биологични токсини в човешкото тяло, човечеството се тласка към инволюция (болести, намаляване на умствените способности, престъпност) - така то става контролируемо, най-вече чрез поддържане на конфликти. Резултатите са огромни печалби + геноцид, деградация на обществото, спиране на планетарната еволюция.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: condor46
Категория: Изкуство
Прочетен: 2469347
Постинги: 585
Коментари: 1138
Гласове: 10084
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Блог на Бърл Барер,американски писател,носител на наградата на името на Едгар Алън По
2. Paulo Coelho's Blog
3. Pedro Juan Gutierrez, escritor de Cuba
4. E-издание за Пловдив и пловдивчани по света и у нас
5. Е-сайт за безплатно публикуване на художествена литература
6. Блог на Венцеслав Велчев
7. Литературна мрежа Литернет
8. Блог на Ваня Гущерова
9. Хубава си,моя горо!
10. Любим линк
11. Блог на Дора Господинова
12. Блогът на Оги Ковачев
13. Двери на православието
14. Марта за Фредерико Гарсия Лорка
15. Страница на Всерусийският център по очна и пластична хирургия в г.Уфа и Ернст Мулдашев
16. Черен списък на унищожителите на българската природа
17. Да освободим България от себе си-статия на Букет.блог във www.frognews.bg
18. Шедьоври на световното изобразително изкуство
19. Защо помагат молитвите-научни експерименти и изследвания
20. Блогът на Букет
21. Блогът на Климент
22. Facebook.com
23. Империята на инките
24. Блог на Даниела Тодорова-Кабала
25. Български национален съюз
26. Nikolay's blog
27. Кртините на художника Георги Костадинов-GEKOS